ourmsplife

Direktlänk till inlägg 21 juni 2013

c:

Av sparkel - 21 juni 2013 12:10

                                                 Hejsan C; 

                                            Ville bara berätta 

                                          att Sparkel ska resa till

                                     Turkiet imorn' så det kmr inte

                                  bli så mkt bloggande från henne c;

                               Och anledningen till att hon inte bloggat

                        så mycket nu är att hon har förbrett sig typ xD Men

                             hon kmr bah vara borta i 2 veckor :) Eller det 

                               är kanske ganska mycket men vad vet jag

                                 .. .__. Men då kmr det bli mest bloggande

                                      från mig, men det var i alla fall

                                         allt ;3 Aja, Byye mina små

                                            limegröna bananer ;=;

                                           


 
 
Stamp-E

Stamp-E

21 juni 2013 15:26

alltid kul att göra någon glad :)

trevlig midsommar

http://stamp-e.bloggplatsen.se

sparkel

21 juni 2013 19:43

I så fall måste du ha JÄTTE kul nue .. xD

Tack, detsamma (:

 
JanethSue - MSP ♥

JanethSue - MSP ♥

22 juni 2013 20:44

Hej! Fin blogg ni har! Gillar verkligen headern :))
Vill ni bli länkad i min blogg. Kolla mitt senaste inlägg isf ;) :))

http://janethmsp.bloggplatsen.se

sparkel

23 juni 2013 12:47

Tack (: Japp, skulle gärna vilja det xD Kollar in din blogg ;)

 
Vackra Flickan

Vackra Flickan

23 juni 2013 16:02

Hej, skulle ni kunna kolla in min blogg? www.vackraflickanmsp.bloggplatsen.se PS: Ni får gärna adda mig på msp: Vackra Flickan

http://moviestarplanet.se

sparkel

23 juni 2013 21:45

Japp (: Haha, okejj ;)

 
JanethSue - MSP ♥

JanethSue - MSP ♥

23 juni 2013 16:23

svar: Såklart att det är okej :)) Bara du skriver att du fick det från min blogg så ;)
Men tack för din fråga, btw ;)

http://janethmsp.bloggplatsen.se

sparkel

23 juni 2013 21:49

Okayy ;)

//Penne

 
sisyselia123

sisyselia123

23 juni 2013 16:24

Hej! Ni har en gätte bra blogg. Men tråkigt att Sparkel har åkt :( Men brukar ni kolla in i min blogg? Och kan ni fråga mig några saker i blogresponse om ni/du vill?

http://sisyselia123-msp

sparkel

23 juni 2013 21:48

Tack ^-^ Jaa .. Men jag avundas henne lite xD Jag har ingen aning, brukar kolla in ganska många bloggar c; Men visst :3

//Penne

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av sparkel - 28 juli 2013 12:20


Hej jag har inte skrivit nåt inlägg.. Men jag ska sluta blogga men jag börjar blogga när skolan har börjat 22/8 ;) så ses då 8D ...

Av sparkel - 17 juli 2013 15:38


                                                 Hejj .. ;__;                                           Tänkte bara säga att                                      jag ska sluta blogga jag gör ju                            aldrig ens det längre s...

Av sparkel - 14 juli 2013 12:15


som ni ser i statisken så är det få som kollar in på blogg och just nu( Asså idag) så har vi 0 besökare så hjälp till gärna (det är pinsamt att skriva deta O.O)    men Aaa.... dela eller vad man ska skriva  ;D så att fler ska kolla in vår blogg ass...

Av sparkel - 12 juli 2013 18:53


                        Dagens movie star är.....                                                                  ...

Av sparkel - 11 juli 2013 23:00

                           Heej täkte bara berätta att jag är tillbaka från turkiet!                                                                 så nu kan jag blogga lite när jag känner för det  ;D                                   och e...

Presentation

Fråga mig

6 besvarade frågor

Omröstning

vilket djur tycker du är sötast?? C;
 häst
 kanin
 ödla
 delfin
 katt
 fågel
 orm
 hund
 fisk
 zebra
 giraff
 iler
 lemur
 apa
 falddermus
 kamel
 lejon
 tiger
 skölpadda
 igelkott

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19 20 21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<<
Juni 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Cool Blue Outer Glow Pointer

Ovido - Quiz & Flashcards